Samstag, 22. Mai 2010

Kaffeeservice von Ritzenhoff & Breker


In einigen Blogs bin ich auf die Aktion von endlichzuhause.de aufmerksam geworden. Wenn man ein gut gepflegten Blog oder eine Internet seite besitzt die zum Thema einigermassen passen, der darf ein sehr schönes Kaffeeservice von Ritzenhoff & Breker testen und behalten.
Und so habe ich mich auf der Seite von endlichzuhause.de umgeschaut, mir ein Service ausgesucht, kurze mail geschickt und dann kam erst mal nichts... keine Antwort oder Bestätigung.. nichts. Als mehere Wochen später der Postbote bei mir schällte, war ich sehr über das geheimnissvole Paket überrascht.

Das Geschirr war mehr als nur gut verpackt. Bombensicher:-) Der Karton war sehr stabil und alles war nochmals mit genügend Luftpolster & Papier umwickelt.

Seitdem wird hier fast täglich getestet.

Spülmaschinentest hat das Service mit Erfolg überstanden. Fehler oder Macken sind mir keine aufgefallen. Aber mit der Lupe habe ich auch nicht nachgeschaut:-) Das Kaffeeservice hat sehr schönes modernes Design.

Meine Meinung: ideales Geschirr für den täglichen Gebrauch und sieht wirklich ganz schön ansprechend aus! Ich jedenfalls kann mit gutem Gewissen diese Testaktion empfehlen!

Kommentare:

Sandra hat gesagt…

Oh das sieht hübsch aus. Ich habe auf der Seite gar nix gefunden von wegen Geschirr "testen"

Liebe Pfingstgrüße sendet
Sandra

Anonym hat gesagt…

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your anna-lantana.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Anonym hat gesagt…

Wonderful work! This is the kind of information that should be shared around the net.
Shame on Google for no longer positioning this post higher!
Come on over and seek advice from my web site . Thank
you =)

Check out my web page: jackpot 6000 Jackpot 6000

Anonym hat gesagt…

What уou posted made a lot of sense. Howeveг,
think on this, suppoѕe you composed a сatchier title?
І mеаn, I don't wish to tell you how to run your website, however what if you added a post title to possibly get folk's attention?
I mеаn "Kaffeeservice von Ritzenhoff & Breker" is
kinda ρlain. You could glancе at Yahoo's front page and note how they create article titles to grab people interested. You might add a video or a picture or two to get people interested about what you'ѵe got to ѕay.
In my oρіnion, it would bring уour ρosts a
lіttle livеlier.

Stоp by my wеbsite: nummerupplysningen.se

Anonym hat gesagt…

My family members all the time say that I am killing my time here at web, however I know I am
getting experience every day by reading such pleasant posts.


Visit my homepage - Jackpot 6000 free ()

Unknown hat gesagt…

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ